Jin Conception
Eight playable characters stories intertwine when three characters enter Final Layer and two vanish without a trace. One returns from Final Layer but claims to not remember what happened. Who do you trust? Who is telling the truth and who is lying? Who is friend and who is foe?
Battles happen on the same field as movement, no switching screens when combat starts.
Affliction and buff system, for example, players cannot run away if they have stuck affliction.
Double and triple Jin techs allow party members to combine attacks with each other to form stronger attacks.
Traps can be set in combat for strategic purposes such as delaying an attack for later.
There is RNG in some boss battles in order to surprise the player on repeated playthroughs.
Jin Conception has monsters that can one shot, difficult bosses and no hand holding.