A teenager with no name and no home wanders from one city to the next, burdened by the weight of his extraordinary ability. When he is accused of murdering a woman that he's never met, he sets out to prove his innocence and find the true killer. The investigation quickly takes a turn for the complicated when a strange voice appears in his head, warning him to watch his step.