Job the Leprechaun
Help Job the Leprechaun to rescue his friend Eri in this classic platformer game.
A horde of goblins, zombies, caterpillars and many more monsters will try to stop you, use your Magic Hat to fight them.
You are not alone in this adventure, you will meet friends like Catalina Cow and The Elf.