Junkyard Builder
In the beginning was the junkyard. Abandoned and despised by most people. But not you! Since you’re the owner, the business is booming! See that rusty car over there? Let’s do some makeover. Several corroded pipes? Let’s turn them into bales and sell. There’s junk everywhere I see. You know what that means. That’s how you make the profit!
Assemble - Look for the lost parts and mix them to create a much more worth object.
Renew - Old car? Out of fashion furniture? Grab some paints and let’s make it amazing again!
Invest to grow your empire - With new machines you will be able to work faster and easier.
Try your luck - What can be hidden in those big containers? Pay the price to find out.
As you play the game, you start gaining experience, and your business is growing rapidly.