Just Ignore Them
Just Ignore Them is a Point and Click game that revolves around boy named Mark, who is locked in a never ending chase to escape the monsters that pursue him.
After his father’s disappearance, the monsters started to appear, but one night can feel like a lifetime of pain, suffering and horror to a child... and fast forward to the present, Mark is now an adult, haunted by a troubling past.
Written more like a movie, as opposed to a videogame, in this 8-bit psychological horror, Mark’s actions can wreak devastating consequences in the future and affect the ending to his story, so choose wisely, Mark’s fate depends on it.