Just Shapes & Beats
"Just Shapes & Beats" is a chaotic co-op musical bullet-hell based on three simple things: avoid Shapes, move to the rad Beats, and die, repeatedly. It’s a new spin on SHMUPs, adding a layer of coop that’s at the core of the game: 'cause everything is better with friends.
Play alone or with up to four players*, local or online**, through the game’s Story Mode or Challenge Runs.
You like music? SO. DO. WE. That's why we have 35 hand crafted stages with licensed tracks from over 20 chiptune and EDM artists.
We have many different game experiences to offer! Story mode helps you learn the ropes with our intermediate-ish tracks and the optional Casual mode. When you think you’re ready, Challenge Runs is where you get to prove yourself: get judged on your skills by playing through randomly picked tracks.
Literally the soundtrack for your party! Let the game play in Party Mode and let it light up your social gatherings, + you can even still have people playing this if they like, WE'VE THOUGHT ABOUT EVERYTHING.
So yea, go ahead and throw the most epic party of your life thanks to us, you are welcome.