Justin Danger
Runventure awaits! JUMP in to the action and EXPLORE mysterious lands in search of TREASURES. Avoid the DANGER, RUN through various locations. JUNGLES, TEMPLES, CASTLES and many other places loaded with deadly traps and hordes of enemies. Use your reflexes to jump over hot lava, or rope swing over piranha pools escape the deadly skeletons and hungry wolves.
Build the team of experienced exploreres, level them up, complete challenges and unlock precious treasures. Now it’s time for adventure, it’s time for Runventure!