KORG Gadget for Nintendo Switch
Award-winning music creation software KORG Gadget is now available for Nintendo Switch. Plentiful instrumental gadgets combined with a simple and intuitive graphical interface enable speedy music creation. With this new music creation studio, one can create and perform music by actively twisting and turning the Joy-Con.
There is also a multiplayer mode in which up to four people can collaborate in making music*. Connect via an HDMI cable to enjoy playing on the TV in your living room, or use it with a projector for big live performances. Everyone can enjoy this new game-like DAW experience.