KURSK
You assume the role of a spy who finds way on the Russian nuclear submarine K-141 Kursk. Your task is to collect secret information about the revolutionary Shkval supercavitating torpedoes. While trying to complete your mission, you become witness to the dramatic events which shook the world at that time.
Experience the history of the fateful voyage of K-141 KURSK that ended at the bottom of Barents Sea.
See through the first person perspective the fascinating world of 2000’s Moscow, Vidyayevo and the extremely detailed Oscar II-class submarine.
Get to know the crew of Kursk submarine, maintain important relationships and make decisions that have a long-lasting impact.