Kansei: The Second Turn HD
A teenager with the ability to relive the death of any corpse he touches finds himself tangled in another murder case when the owner of a high profile corporation dies under mysterious circumstances.
Everyone has something to hide, and the past never stays hidden for long. Interrogate suspects, explore the house of the wealthy deceased, and unearth the secrets of others while you try to keep your own hidden.