“Conwell Springs. I never thought I’d return to this place...”
Set in the 90's, Kathy Rain: Director's Cut is a re-imagining of the original story from 2016. Kathy is a strong-willed journalism major who must come to terms with her troubled past as she investigates the mysterious death of her recently departed grandfather.
Armed with her motorcycle, a pack of cigs, and a notepad, Kathy delves into a local mystery surrounding her hometown that will take her on a harrowing journey of emotional and personal turmoil.