Kids Party Checkers
Kids Party Checkers is a traditional yet inspiring board game of checkers with unique visuals to attract the youngest players!
The heroes play a game of checkers during a garden party. You can choose an avatar to accompany you during the game.
The board and pawns in boring black and white can be replaced with one of the many available themes and colours. The board size can also be changed according to your level of experience. 6x6 is a perfect setup for teaching kids how to play, while 12x12 is good for advanced players out for a real challenge.
This simple game with an astonishing graphical design will help you and your family and friends master the rules of checkers!