Kinduo
Kinduo is a game where two elemental friends overcome obstacles to return to their island.
For anyone who likes platform puzzle games, it’s a joyful, relaxing experience complete with adorable pixel art, and addictive game mechanics. Each character has their unique skill which makes the game more challenging and fun. Can you solve these challenging puzzles?