King Jister 3
Explore numerous locations, solve logic puzzles and interact with characters to get through the story. With a multitude of items at your disposal, use your wits and cleverness to navigate the castle's catacombs and uncover its many secrets.
Originally created in 1994 as a text adventure game, King Jister has since evolved and expanded into a beloved series with a loyal fan base. The third chapter can be played as a standalone point&click adventure game or enjoyed as part of the wider series.
As you embark on your quest to rescue Ariabel, immerse yourself in the rich history and lore of the King Jister universe. The game includes complete English dubbing and English and Czech subtitles.
One fine day (according to the hourglass, the year is 1328), unknown messengers of King Jister kidnapped your sweetheart. You were in a very unusable state, so you could not defend her. Once the messengers have left, our game story begins. The goal is to avenge and rescue Ariabel from the clutches of King Jister.