Kingdom: New Lands
Tales spread of far off isles with mysteries waiting to be discovered. Rulers will need all the strength of their subjects to sail away and find new kingdoms in these New Lands.
Kingdom: New Lands builds upon the gameplay and mystery of Kingdom by introducing an abundance of new content while maintaining the simplicity and depth that legions of monarchs have come to experience and enjoy.
Travel to the New Lands and welcome the deluge of new mounts, merchants, and vagrants that call these isles home, but be wary of the new obstacles that threaten your arrival – for not just greedy creatures block your way, but even the environment itself can defeat you.
Kingdom: New Lands asks you to puzzle things out on your own. You'll come across items, NPCs, and mysterious statues to help you, but you'll have to figure out just how exactly they'll aid you in building and defending your Kingdom.
Be brave, ruler, and fight to the bitter end, lest these New Lands conquer you instead.