Kingdom of Corrupts
Embark on an unforgettable journey in a charming 2D adventure that follows the courageous Henry as he endeavors to save a once-thriving kingdom from corruption. Join forces with the pint-sized hero as he takes on a nefarious dragon and its bandit minions in an epic quest for justice and redemption.
Experience classic 2D platforming with a modern twist. Guide Henry through intricately designed levels filled with challenges, secrets, and heart-pounding moments as he battles the corruption that threatens the realm.
Immerse yourself in a visually enchanting world with charming pixel art that brings Tiny Knight Henry and his adversaries to life. Explore diverse landscapes, from lush forests to treacherous mountain passes, each filled with detail and personality.
Epic Boss Fights:
Each boss possesses a diverse and awe-inspiring arsenal of attacks. From devastating melee strikes to long-range projectiles, you'll need to stay nimble and use your wits to survive the onslaught and find openings to strike back.