Kingsgrave
Destroy the plague creatures to save your subjects and clear the lands of rotting monsters to bring life back to the wastelands. Sharpen your combat skills and obtain more powerful equipment to overcome formidable adversaries.
Go through traverse woods, deserts, volcanoes, and other biomes in the handcrafted interconnected world. Solve cunning puzzles, uncover hidden paths, and navigate treacherous terrain. The path is filled with challenges and wonders, a journey worthy of a true king.