Kitten Hero
Kitten Hero is a fast-paced action platformer were you play as an extremely cute little cat trying to rescue his human friend who was abducted by evil artificial intelligence.
Help the kitten save his human and other kittens trapped inside a spaceship controlled by a powerful supercomputer. To get there, you’ll jump, climb and dash your way through 80 levels filled with deadly spikes, saws, missiles and more.