Knight Flight
KNIGHT FLIGHT is a physics-based action adventure game. In this game, you play the role of a valiant knight who embarks on a quest to rescue a princess from the clutches of an evil dragon.
FLING your knight across the screen in “Angry Birds” manner. Be sure to aim well and not hit any dangerous obstacles, or your knight will suffer injuries. Use your sword and shield to destroy obstacles and defeat enemies that are in your way.
As you progress further, you can RECRUIT MORE HEROES into your party. Each new character has a unique special ability. Coordinating your characters strategically allows you solve complex tasks, such as laying siege to an enemy castle.