Knight with Tactics
Knight with Tactics is a game where you need to move your knight in such a way so that it can reach your enemy and eliminate it quickly. You can’t always destroy your enemies right away, sometimes you need to get your weapon, so there are a variety of puzzles you need to try and go through. That brings in a sense of fun and immersion!
With Knight with Tactics you get to test your puzzle game skills, while also figuring out solutions on the spot. This is a creative, intense game that everyone in your family should play today!