Inspired by the classics, developed for the modern audiences.
Knights & Guns brings you to a dangerous world where you will fight, alongside your friend, against demons, ghouls & ghosts. Use shotguns, lasers and the power of chivalry to overcome every obstacle. Become the best version of a knight - one with a gun.