Knights of Pen & Paper 2 Deluxiest Edition
Prepare to inhabit a world of chivalry, class warfare and off-beat pop references in the sequel for the successful and award winning game Knights of Pen & Paper! Knights of Pen & Paper 2 is a turn-based, retro style, pixel-art adventure full of danger, intrigue, death, and saving throws!
Assemble your party and control your group of pen and paper role-players as they are guided through their adventures by the Game Master. All the fun of pen and paper RP, none of the lost dice!
Now including races like Dwarf or Elf, assemble the party of your choice, choose quests and combat encounters, delve into dungeons, craft powerful items, and complain loudly to the GM.
Prepare to join Knights of Pen & Paper 2 in a turn-based, retro style, pixel-art adventure full of danger, intrigue, and semi-appropriate cultural references!