Knowledge Trainer: Trivia
Each lesson tests your wits with 10 questions from 10 different categories. The difficulty level depends on you. Get an answer right and you'll move up a level. A wrong answer leads to an easier question. But you'll want to move up to improve your Knowledge Quotient, which is recalculated after every round. In a multiplayer game, up to 4 players can compete.