Korean Drone Flying Tour Jeju Island-1
This game is a drone simulation game that allows you to experience real drone flight based on footage captured by an actual flying drone.
Huge volume! You can fly to 6 locations showing the beautiful scenery of Jeju Island!
Enjoy the drone flight control experience as well as the scenery of Korea's Jeju Island region.