Korean Rail Driving Tour - LRT Uijeongbu
This game is a railroad simulation game that allows you to experience actual railroad operation based on video footage of the driving direction of an actual train.
The stage of this work takes place on the Uijeongbu Light Rail train, which operates in the northern area of Seoul, the capital of Korea.
You can feel like you are a real train driver with smooth, realistic video playback.
Huge volume! You can enjoy the entire Uijeongbu light rail line multiple times in both forward and reverse directions!
It supports three play modes: sectional driving mode, overall driving mode, and view mode driving.
Enjoy the train driving experience as well as the outdoor scenery of Korea’s northern region.