Welcome to Kraken Academy.
Kraken Academy is no ordinary high school. Ghosts fill the art department, cultists meet below the monkey bars and now crocodiles are eating children.
Join forces with a magical Kraken to uncover the Traitor, a malevolent mastermind, who could be anyone at the school. With each time loop you’ll get closer to saving Kraken Academy.
Kraken Academy is a melting pot of wacky personalities. In the Music Club alone you will meet pretty boy and lead vocalist, Vladimir, who struggles with keeping his hysterical fangirls at bay; ill-tempered bassist, Simona, always seen in her giraffe hoodie, who hates everyone (including you); and Broccoli Girl, the drummer, who just can’t get over her ex.