What can go through a former warrior’s head upon seeing an incomprehensible portal in the middle of the road?
It is to go through the portal, of course, to explore an alternative past, where the world is definitely not ruled by people.
At different levels, you will find different kinds of weapons you will face many challenging battles.
Each location is teeming with monsters and deadly bosses looking to put an end to your life.