Kudzu
Who dares to explore the depths of the Kudzu maze: is it just an out-of-control invasive plant, or is something more sinister afoot?
Take control of Max, a serious go-getter and the best student of master gardener Zoen, who has just gone missing in the kudzu labyrinth. The wisdom that Zoen imparted on Max will be put to the test as you use your wits and gardening tools – machete, rake, garden hoe, and others – to navigate the vines!
During your journey, you will find a host of weird and helpful characters, as well as kudzu-controlled creatures who will stalk you through fields, gardens, forests, and even a haunted house!
Will you survive long enough to find Zoen and unravel the mysterious origins of the kudzu itself?