Kyle is Famous: Complete Edition
Make decisions for Kyle that will affect every part of his day. Take Kyle's hand through 117 unique endings, each determined by what Kyle has done and who he has interacted with. He needs you. Be kind.
. . .and Kyle needs to prepare to conduct an interview with a very, very important guest on his show. Collect items, make choices, and solve mysteries.
. . .and Kyle can travel time and steal from the locals and dump lard on his neighbor and many, many other things that KYLE SHOULD NOT DO. Take Kyle's hand. Direct him. Tell him what he ABSOLUTELY SHOULD NOT DO. Confidently help Kyle. He needs you.
. . .but only one of them is the good, well-prepared ending that you are going to guide Kyle to. Who knows what would happen if you weren't there for him? Would he destroy the city? Gossip about his neighbor? Fight crime? Revive a dead loved one?