LET'S PLAY CURLING!!
Familiarize yourself with the rules and controls with an easy-to-follow tutorial.Consult the glossary at any time for curling terms, rules, and tips.
World Championship:Join teams from 40 countries and become the world's number one!Play through four seasons of tournaments and take the curling world by storm!
VS Curling:Play with up to 4 players on the same team, or on opposing sides, all on one console.Play with all your friends and family!