LISA: The Joyful - Definitive Edition is the newly updated conclusion to the quirky side-scrolling RPG LISA series. Explore Olathe as Buddy in your quest to punish the world that has treated you wrong. Along the way, learn about Olathe, your family, and the monsters and men in power. The world’s out to get you… GET. IT. BACK.
The Definitive Edition brings fresh blood to the game with updated battle systems, 6 brand new Warlord skills, new border art overlays, music player, painless (easy) mode, and new secrets to explore.