Come for the music, stay for the wholesome story.
LOUD: My Road to Fame is a music arcade rhythm game in which a teenage girl embarks on a heartwarming journey of self-discovery through music.
Every track in LOUD has been produced by Hyperstrange’s own band. Each out of the 21 tunes crafted with care for your auditory pleasure.
Growing up generally sucks and it certainly isn’t easy for the main protagonist - Astrid. Embark with her on a wholesome and heartwarming journey of self-discovery through music - from pretend play on an air guitar to a real stage!