LOVE 3
LOVE 3 is a precision platformer where you control fiveEight, a lone survivor searching for others in a mechanical, apocalyptic world. Face challenging obstacles, discover hidden secrets, and try to find hope within the hopeless as you overcome each new danger.
What you find as you explore will influence the end, so make sure you find what’s important.