LUNARK
Set on a distant planet ruled by a totalitarian regime, LUNARK is a modern take on the 2D cinematic platformer genre of the '90s. As Leo, a courier with unique abilities and a mysterious past, you'll run, jump, hang, climb, roll, and shoot through gorgeously animated pixel-art environments ranging from a dystopian megalopolis to eerie caves to an alien forest. You must overcome traps, solve puzzles, earn upgrades, and battle enemy droids, and when you're not fighting for survival, you'll meet a cast of colorful characters who will put Leo's allegiances to the test. Uncover the dark origin of humanity's new home and the truth about yourself in this epic sci-fi adventure!