Land of Screens
In Land of Screens, guide Holland on her new mission to ditch the social media saturation and discover some real-world relationships by enlisting the help of a few new friends, some synthy chiptune jams, and the inimitable chemistry of small children and adorable animals.
No matter where Holland goes to try and get away, everyone is glued to their screens. She’ll need the help of old friends and new acquaintances—and they’ll need help from her—to dodge the online madness and finally unplug for a while. By diving (or stumbling) into fresh experiences, new relationships, and accidental adventures, Holland might just stand a fighting chance of escaping the ever-present creep of social media drama.