LandingHero haneda 787
The stage is Haneda Airport, the largest airport in Japan and gateway to the sky.
In addition, The "Captain Mode" allows you to plan your own flight route to the runway!
This is recommended for experienced pilots who want to rely on your own their experience and judgment in landing an airplane.