Last Labyrinth -Lucidity Lost-
Players must work to escape a mansion full of hidden dangers with a mysterious girl that appears before them.
Experience a unique relationship with Katia, a girl who speaks a language you cannot understand and voiced by Stefanie Joosten, with music by Hiroki Kikuta.
As the panic begins to set it, you catch a glimpse of a figure out of the corner of your eye.