Last Threshold
“It is good to be a cynic — it is better to be a contented cat — and it is best not to exist at all.”
Your name is Wiktor Staszewski, and you’re a son of a researcher exiled to Siberia.
You were waiting for this moment for a long time, the ruins that became your father’s obsession. With your mentor by your side, you’ve set off on an expedition to follow in his footsteps.
Or perhaps you’ll perish on the way, as the tensions increase and conflict tears your expedition team apart?