Can you be the king and world fastest lawnmower driver?
Lanwmover Game: Racing is the newest addition to lawnmower game series. Now you can select your favorite lawnmower, 4 different options, and drive against other ai opponents. 25 tracks with different themes, like racetracks, cities, snow, forest and lot of other themed tracks. Every level has starting point and finish line and you can cheat and take shortcuts, because you need go for every sparkling checkpoints.