Legend of Keepers
Legend of Keepers is the perfect mix between Dungeon Management and Roguelite. You have been hired as a dungeon master by the Dungeons Company. Your job is simple: protect their dungeons!
Each run will be different but players will keep some of their Master's bonuses between runs. Like we've already mentioned, our game is a mix between Roguelite and Dungeon Management. How did we achieve that? By running many tests to find the perfect balance between management and dungeon phases!
You will then be able to watch those heroes die! It's a reversed dungeon crawler: heroes will move through your dungeon and will trigger the traps you placed. When a group of adventurers encounters a group of monsters you positioned in your dungeon, a turn-based fight will happen!