Legend of the Skyfish
Legend of the Skyfish is a beautiful level-based adventure puzzler with a unique weapon and tool - a fishing pole!
Follow the intrepid Little Red Hook on her journey with the Moonwhale to defeat the monstrous Skyfish.
Legend of the Skyfish features beautiful hand-painted art, intricate action puzzles and unique enemies. Explore a huge world of 45 handcrafted levels and defeat giant bosses.