Legends of Talia: Arcadia
Arcadia is a legendary knight who’s fought in innumerable battles in the war-torn land of Talia. She has defeated hundreds of Talia’s enemies with her sword... But there’s one legend about Arcadia nobody speaks of.
More than ten years, a horned dragon attacked Freycross Village. The village burnt to the ground, and almost all the villagers perished.
Arcadia might be a hero, but those who survived the attack on Freycross Village resent her. They hate her.