Legion of Doom
The game puts you in the shoes of brave and relentless heroes, set on a difficult and demanding quest: defeating the legendary and formidable Legion of Doom.
The unholy legion consists of various and nightmarish creatures, which will test your skills, reflex, tenacity & guts.
On the battlefield you level up, expand and become honed and hardened, quickly gaining strength against the dark forces.
The fight is fierce, but even defeated - you grow stronger and more powerful by unlocking & upgrading new perks, gear, and characters.