Let it Roll 2
Let it roll has a simple goal. Arrange the puzzle pieces by sliding them into the correct position to let the ball roll into the goal.
Two game modes are included, the star mode where you need to collect stars to unlock new puzzles and the rotation mode where special tiles are introduced. Both of the game modes have plenty of levels ready to be solved.