Library Of Ruina
Our protagonist stumbles upon a mysterious library, only to find himself co-star of an ensemble act with the library director teetering between lives and a wish.
The protagonist Roland wanders into an enigmatic library, which serves as the game's setting and the core of its tale.
To overcome the colorful cast of guests (enemies) who visit the library, you'll need to choose your Battle Pages carefully based on enemy data.
During the reception (battle), your fate with will be determined by the roll of the dice.
Dive in for over 100 hours total of gameplay
Between the in-depth story and increasingly challenging card-based battles, you'll never run out of content to explore.