A traumatic incident unleashed your younger brother Daniel’s telekinetic power, forcing you to run from home, the police hot on your trail!
If you can reach Mexico you will be safe, but the journey will be winding, filled with joy, awe, and danger. This trip of a lifetime will bond Sean and Daniel forever... or tear their brotherhood apart.