Life of Slime
Slami, who did not go to university, goes to Intown to try to find his own special way in life. However, this path will be long and hard, you can’t predict WHAT will happen on this path, too bright life desired by Slami.
In Intown, you will meet characters just like Slami, all of them different from each other, each with their own desires and their own long path. Will you accompany them on this path? It is up to you to decide.
In this adventure you will have to interact with the world of slimes. The game will not require much effort from you, but it has something to surprise you. Curious players will be able to fully explore this world filled with various secrets.