Light Fairytale is a turn-based Japanese-style RPG series set in a dying underground world ruled by an evil empire.
The goal of this project is to bring back the immersion and emotion of 90's era JRPGs on current platforms with the expected evolution in both design and technique.
Episode 2 resumes the adventure right after last episode's cliffhanger. Play as Haru and Ayaka as they uncover the mysteries of the Deeplands while looking for a way to reunite with Kuroko, meeting with a mysterious silver haired girl along the way.
A cryptic, silver haired girl with fierce words and deeds hiding a fragile heart.
Each episode is a standalone game, approximately 2 to 3 hours long for a first play-through, double it for a full completion of all the achievements and secrets.