Light Fingers
What do skulking thieves do after a night of procuring shady spoils? They gather at a favourite tavern and wager it away on a friendly game of Light Fingers!
Played on a magical clockworks game board, this turn-based multiplayer game* has real-time action and devious opportunities for misdirection, all in the pursuit of securing more loot than your opponents.
For friends among thieves, bragging rights for the most deft are the biggest steal of all!