The adventure begins!
Dan is a bumbling first-time adventurer who risks everything to solve the legend of the twin books by exploring the abandoned town of Red Pines.
Legend has it that a talented artist replicated the Spirits' Book, and the replica was so perfect that the museum staff mistakenly left the original behind during the evacuation of Red Pines. After learning of the legend, Dan decides to check if it's true, and recover the book if it is.
Join Dan on this light, family-friendly quest and help his love for adventure thrive.